1 Ağustos 2011 Pazartesi

merhaba..

Deneme deneme bir ki :)

14 yorum:

  1. merhaba=))) hayırlı olsun blogun
    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Selam hayırlı olsun

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Denemesini sevsinler :)
    Başla yazmaya da biz de takip edelim.

    YanıtlaSil
  4. hosgeldin.. bir yereilk kez bir sey yazacaksam deneme deneme bir-ki yazarim..ikinci olarak ne yazacagini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun canim. Ama sanirim daha baslamamisin bloguna :)

    YanıtlaSil
  6. sevindirik oldum yorumları görünce, teşekkür ederim efenim :)
    çok okuyan az yazan bi Selinim
    bi de bilemedim ben buraları, yabancısıyım
    bi yol gösterenim tarif edenim de olmayınca iki satır not düşmek bile gözümde büyüdü :)
    pek bi acemiyim hoşgörün..

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun bloğunuz Selin Hanım :) hoşgeldiniz, ne üzerine olacak bloğunuz? çok okuyan birisiniz madem bekleriz her zaman beyaz kitaplığımıza :) kitaplardan da bahsetmekse niyetiniz paslaşırız artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için tşkederim :) hoşbuldum.
      yazmak için değilde keyifle takip ettiklerim bi arada olsun die buradayım şimdilik..

      Sil
  8. merhaba!hoşgelmişsiniz:))

    YanıtlaSil
  9. Başlayın yazmaya ,merak ettim sizi. ,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. üç diyip başlayın artık :))

    YanıtlaSil